מהנדס בטיחות

מהנדס בטיחות הוא עוד אחד מאנשי המקצוע הרבים המרכיבים כל עבודת בנייה משמעותית המבוצעת באופן חוקי ואחראי. לפני שתתחילו להסתבך בין כל המהנדסים שאתם זקוקים להם, מי ומה תפקידו של כל אחד מהם, על מה אפשר לוותר ומה חיוני, מי יסייע לכם ויעניק לכם שירות משמעותי בתהליך הבנייה שלכם ומי מעמיס עליכם הוצאות מיותרות שחבל לשלם עליהם מחוסר ידע, עואד הנדסה רב תחומית עורך סדר כללי, מספר על תפקידו החיוני של מהנדס בטיחות בעבודות בנייה, ומציג קווים ראשוניים לדמותו של מהנדס בטיחות מקצועית ואיך מזהים אחד כזה. חשוב לדעת שבמשרד של עואד תוכלו לקבל שירות מקיף ומלא של כלל שירותי ההנדסה שאתם זקוקים להם, למנוע הרבה כאב ראש ובלבול שלא חסר לכם כנראה במהלך עבודת הבנייה המורכבת, לעיתים יותר ממה שחשבתם כאשר התחלתם לחשוב על כך, ולהקל עליכם את האחריות ואת העומס הטכני והנפשי הכרוך בכך.

מיהו מהנדס בטיחות ומה תפקידו

מהנדס בטיחות באופן כללי הוא דמות שלוקחת אחריות על בטיחות הפעילות בשטח. בשונה ממה שנדמה לעיתים, מהנדס בטיחות עשוי להיות משוייך מבחינת המקצועיות ותחומי הפעילות שלו לאו דווקא לבנייה אלא לכל תחום אחר שזקוק להנחיות בטיחות ולבקרה מקצועית של רמת הסיכון בשטח. אולם בתחום הבנייה אין ספק שהתפקיד הזה מוכר הרבה יותר מכל תחום אחר, ומשמעותי באופן בולט. מפגעים בתהליכי בנייה, מצבי סיכון וגם אסונות הם דבר שבשגרה באתרי בנייה, במהלך תהליכי הבנייה ולמרבה הצער גם לאחריהם. תפקידו של מהנדס הבטיחות כולל הליכי בקרה מעמיקים לכלל הסיכונים בשטח, אלו שעשויים להופיע בשלב התכנון ואלו שמתעוררים במהלך הבנייה מסיבות סביבתיות שונות שלא ניתן לצפות מראש, ולתת מענה אחראי, בטיחותי וחוקי לכל אחד מהם.

סמכויות מהנדס בטיחות

למהנדס בטיחות יש את הסמכות לעצור את הבנייה במידה ומשהו אינו בטיחותי די הצורך, או שמתעורר מסיבה כזו או אחרת חשש משמעותי. לכן חשוב כל כך לבחור מהנדס בטיחות בעל ניסיון משמעותי ככל שיותר, משום שניסיון רב יותר בתחום יקנה לו מיומנות גבוהה לפתרון לבעיות מהיר, במקום לעצור את העבודה בחוסר אונים ולחפש במשך ימים מוצא.

זקוקים לאנשי הנדסה בעבודות בנייה? הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם.

 

חזרה למעלה

השאירו פרטים

    קידום בגוגל קידום בגוגל