יועץ בטיחות בצפון

אזור הצפון עובר פיתוח תמידי. התושבים הגרים באזור זה יכולים למצוא עבודה רבה בתחום הבנייה וההנדסה. אחד האנשים החשובים שיש לערב בכל בנייה או הקמה של מפעל תעשייתי הוא יועץ בטיחות בצפון. היועץ אחראי על יישומם של כללי הבטיחות השונים, בהתאם למקום שבו מצויים העובדים. השמירה על בטיחותם של העובדים גדולה עד כדי כך, שלפי חוק, חייב המעסיק למנות יועץ בטיחות במקום עבודה שמספר העובדים שלו עולה על 50 איש.

דברים שכדאי לדעת על יועץ בטיחות בצפון

עובד לאחר התייעצות עם יועץ בטיחות בצפוןיש לכם מפעל חדש? או אולי אתר בבנייה? לפני שאתם פונים ליועץ בטיחות, אלה כמה דברים שכדאי לדעת עליו:

  • לממונה יש הכשרה – כשם שרופא או עורך דין אינם יכולים לעבוד ללא הכשרה מתאימה, כך יועץ הבטיחות אינו יכול לעבוד ללא קבלת תעודת הכשרה ממוסד מוסמך. מעבר לכך, על היועץ להתמחות בענף הספציפי שאותו הוא נשלח לבדוק (לדוגמה, מפעל חקלאות שבו עובדים עם חומרים כימיים מסוכנים או מקום שבו עובדים באמצעות קרינת לייזר), ועליו להיות בעל הכשרה אדמית בתחום ההנדסה או בתחום טכנולוגי כלשהו.
  • יועץ עם ראש פתח – על יועץ בטיחות בצפון לבחון את כל האפשרויות הקיימות במקום העבודה הספציפי שאותו הוא בודק ולהתחשב בכל הנסיבות הקיימות. כך, מצד אחד הוא צריך להביא בחשבון את התקציב של החברה, ומצד שני עליו להקפיד על כל כללי הבטיחות ולהבהיר למנהל העבודה שלא ניתן להתפשר על כללים אלה.
  • לארגן הדרכות – היועץ צריך לארגן מערך הדרכות עבור העובדים ולהבהיר להם בשפה מובנת וברורה את החוקים והכללים הנוגעים לבטיחות. במקרים מסוימים יכול היועץ אף לשלב תרגול מעשי המדמה מצב חירום כדי להרגיל את העובדים להגיב במהירות במקרים של אירוע כלשהו כמו שריפה או שיטפון.

שומרים על הביטחון עם עואד הנדסה

כל מי שמקים עסק או מפעל רוצה להיות בטוח כי הוא נמצא בידיים טובות. חברת עואד הנדסה מספקת שירותי יועץ בטיחות בצפון מקצועיים לצד שירותים אחרים בתחום התכנון והבנייה הכוללים תכנון קונסטרוקציה, ייעוץ נגישות וייעוץ אדריכלי. הצוות של עואד הנדסה מורכב מעובדים מקצועיים בעלי השכלה אקדמית גבוהה אשר יש להם ניסיון רב בתחום.

חזרה למעלה

השאירו פרטים

    קידום בגוגל קידום בגוגל