ייעוץ ותכנון קונסטרוקציה

בעת תכנון מבנים ובנייתם, חשוב להיעזר בשירותי ייעוץ ותכנון קונסטרוקציה. מעוניינים לבנות את הבית כפי שתמיד חלמתם לעשות? אולי ברצונכם לשפץ את המשרד שלכם? לצד ההיבט העיצובי בפרויקטים אלו, רצוי גם להיעזר בשרותיו של קונסטרוקטור; איש מקצוע שהוא למעשה מהנדס בניין בהכשרתו, אשר יוכל לפקח על תהליך התכנון האדריכלי והוצאתו אל הפועל.

 

ייעוץ ותכנון קונסטרוקציה: מה הם כוללים?

אין ספק שתהליך בנית מבנה ושיפוצו הוא מסע לעבר הלא נודע. למה הכוונה? לצד תהליך התכנון והעיצוב, ישנם גם תהליכי הגשת אישורים ובדיקה קפדנית האם המבנה עומד בדרישות הבטיחות. כתוצאה מכך, חשוב להתעמק בתפקידיו ותחומי אחריותו הרבים של הקונסטרוקטור.

 

  • מיהו קונסטרוקטור?

רבים אינם יודעים כיצד להבדיל בין מהנדס בניין לבין קונסטרוקטור. האמת לאמיתה היא שהקונסטרוקטור, בהשכלתו, הוא מהנדס בניין בעל התמחות בתכנון שלד הבניין – בן אם הוא מיועד לתעשייה, שימוש ציבורי או למגורים – כך שיעמדו בתקנים ויקבלו את האישורים של הג"א. תקנים מחמירים אלו כוללים, למשל, עמידה בתקן 413 המתייחס לסכנה של רעידת אדמה – ובדיקה האם המבנה והשלד שלו אכן ערוכים לאירוע מסוג זה. אמנם רעידות אדמה אינן נפוצות בישראל יחסית למדינות אחרות בעולם, חשוב לוודא היערכות הבניין לכל תרחיש. תרחישים נוספים המגיעים בעקבות מזג האוויר יגיעו אף בעקבות סופות וימים גשומים במיוחד. פגעי מזג אוויר אלו יכולים להוביל להיווצרותם של סדקים בבניינים.

 

  • תפקידיו של הקונסטרוקטור

תחומי האחריות של הקונסטרוקטור הם רבים, ומתמקדים במספר תחומים מרכזיים: עבודות בטון, פלדה ובנייה קלה. במסגרת עבודות הנוגעות לקונסטרוקציית הפלדה, לדוגמא, הקונסטרוקטור מסייע הרבה מעבר לבנייתם של מבנים חדשים – הוא אף מסייע בשיפוצם. הכוונה היא, שבעת שיפוץ, וכאשר ישנם עמודים או אפילו קירות שלא ניתן להרוס – בשלב זה נכנס הקונסטרוקטור. לצד כל אלו, תפקידיו הנוספים של הקונסטרוקטור כוללים קבלת האישורים הנדרשים, ופיקוח שוטף על התקדמות הבנייה לצד עבודה מול בעלי המקצוע.

 

יעוץ הקונסטרוקציה ותכנונה – בידיים מקצועיות בלבד

בבואכם להשקיע בנכס שלכם, מן הראוי שתקפידו על בניה ושיפוץ נאותים. עואד הנדסה, משרד ותיק ועתיר ניסיון בתחומים אלו, ישמח לסייע לכם.

 

ייעוץ ותכנון קונסטרוקציה

 

יעוץ ותכנון קונסטרוקציה הוא הבסיס לבניה של כל מבנה חדש. מדובר בעצם בתכנון הנדסי של המבנה על בוריו, בחשיבה על כל פן טכני וויזואלי של המבנה תוך שמירה על תקני בטיחות גבוהים. תכנון מבנים נעשה על ידי מהנדסים מורשים, שעברו הכשרה לעסוק בהנדסה בניין, ולרוב מתחלק התהליך לשני אנשי צוות- קונסטרוקטור, אשר אחראי על הפן ההנדסי והטכני, ואדריכל, אשר אחראי על עיצוב ויזואלי והיבט חזותי של המבנה. חברת עואד הנדסה היא חברה מובילה בתחום ייעוץ ותכנון קונסטרוקציה בעשורים האחרונים ותשמח לעמוד גם לשירותכם.

 

מה כוללים שירותי יעוץ ותכנון קונסטרוקציה?

לקראת הקמה של כל מבנה, דירת מגורים, מבנה מסחר או תשתיות ציבוריות, יש צורך להשתמש בשירותי קונסטרוקציה. במסגרת הייעוץ בעל המקצוע מציג את התכנון שלו לפרויקט בכמה אופנים:

 

  • יצירת תשתית טכנית לבניה- סוגי חומרים, מיפוי השטח ויצירת תוואי המבנה הבסיסי.
  • מציאת פתרונות והתייחסות לתנאי השטח, הפעלת שיקולים בנוגע למשקל המבנה, הקרקע והסביבה.
  • מענה לצרכי הלקוח ודרישות המבנה תוך עמידה בתנאים כלכלים- מה העלויות לפרויקט.
  • עדכון התוכניות בהתאם להתפתחות הבניה- שינויים נדרשים ותיקונים שעולים.
  • קבלת אישורי בניה ופיקוח שוטף על בעלי המקצוע.
  • יצירת תוכנית אדריכלית ואישורה לקראת ביצוע.

 

תפקידו של המהנדס אם כך, הוא מהותי להקמה של פרויקט איכותי, ובחירה נכונה של שירותי יעוץ ותכנון קונסטרוקציה הם הבסיס להצלחתו של כל פרויקט בניה.

 

מוכנים לעבודה?

כאמור, הצעד הראשון לקראת בנית מבנה יציב ועמיד נעוץ באיש המקצוע שנבחר לתכנן אותו. בין אם אתם בונים את בית החלומות שלכם, או את המפעל החדש בחברה, חשוב לבחור בחכמה את המתכנן שליווה אתכם בשנות ההקמה. חברת עואד הנדסה בעלת ותק של ארבעה עשורים בתחום תכנון הבניה, וניסיון בהרמת אינספור פרויקטים. צוות היועצים שלנו הוא בעל ניסיון במגוון טכניקות וצרכי בניה, החל מדירות ועד לתשתיות, אנו מנוסים וותיקים בתחום. היועץ מלווה את הפרויקט החל מהיום הראשון, תוך הקשבה לצרכי הלקוחות, והתייחסות לכלל הגורמים בשטח, ועד לקבלת התוצר המושלם.

שירותי יועץ קונסטרוקציה

שירותי ייעוץ ותכנון קונסטרוקציה כוללים בין היתר, שבירת קירות, בניית בתים פרטיים וכן הלאה. כך או כך, על מנת לבצע את העבודה כהלכה, יש לוודא כי אתם פונים אל המומחים בתחום. למענה איכותי בתחום הקונסטרוקציה, אתם מוזמנים לפנות אל "עואד הנדסה". חברה מובילה זו פועלת בתחום תכנון המבנים משנת 1980. מאז ועד היום, החברה מספקת ללקוחותיה מענה איכותי ומתקדם. זאת תוך שהיא מנצלת באופן מיטבי את חומרי הבנייה הרלוונטיים, משתמשת בשיטות בנייה מתקדמות ואפקטיביות ומשיגה את התוצאות הטובות ביותר.

 

ייעוץ ותכנון קונסטרוקציה – שלבים חשובים בתהליך העבודה

חשיבותם של שירותי ייעוץ ותכנון קונסטרוקציה הם רבים, שכן הם מהווים חלק מרכזי בכל פרויקט בניה ברחבי הארץ. בין אם מדובר בבתים פרטיים, בנייני מגורים, מבנים ציבוריים, מבנים תעשייתיים ובין אם מדובר במבני מסחר ותיירות, על מנת לקדם את הבנייה ולבצע אותה כהלכה, יש לפנות אל הגורמים המוסמכים לכך. כלומר, בשל העובדה שתהליך הייעוץ והתכנון כרוך בשלל פעולות הנדסיות מורכבות ומהותיות, המחייבות מענה על התקנות והחוקים בארץ, יש לשתף פעולה עם חברה המתמחה בכך.

לאורכו של תהליך העבודה, הצוות המקצועי בתחום הייעוץ והתכנון יבצע מגוון פעולות. נציין את חלקן כעת: מיפוי הקונסטרוקציה; סיוע לצוות האדריכלים לאורך תהליך עיצוב המבנה; התאמתם של שלל הפתרונות ההנדסיים לדרישות ולצורכי המבנה, כולל הביסוס, העמודים, התקרה ועוד; בחירת שלד המבנה; בחירת חומרי הגלם כמו גם שיטות הבניה הרלוונטיות; התאמת התכנון ההנדסי בהתאם להתפתחות בשטח וכן הלאה.

 

יועץ קונסטרוקציה מקצועי

החל מחתימה כל תכנית הבקשה להיתר הבניה, תיאום מלא עם האדריכל, הכנת מלוא החישובים הסטטיסטיים ועד ביצוע הפיקוח העליון – מדובר במענה חשוב שיבטיח בניה איכותית. לקבלת שירותי ייעוץ ותכנון מקצועיים בתחום הקונסטרוקציה, מומלץ ליצור קשר עם חברת "עואד הנדסה". צוות החברה כולל את מחמוד עואד, הבעלים ומנכ"ל החברה, ואת איאד עואד, המשנה למנכ"ל. כמו כן, חברה זו מעסיקה מגוון אדריכלים, מהנדסי מבנים, יועצי בטיחות ויועצי נגישות.

חזרה למעלה

השאירו פרטים

    קידום בגוגל קידום בגוגל