יועץ בטיחות בבנייה

יועץ בטיחות בבנייה – עואד הנדסה

אנחנו רואים אותם מדי פעם ברחוב, עמלים בשמש הקופחת ובגשם השוטף, בונים בנייני דירות, משרדים או בניין גדול שנועד לספק שירותים ציבוריים שונים. עובדים הנמצאים באתרי בנייה חשופים למפגעים וסכנות באופן תמידי, ולכן נדרשת עזרתו של יועץ בטיחות בבנייה מקצועי כדי להבטיח את שלומם של העובדים. היועץ אחראי על מתן דוגמה אישית לעובדים, הדרכתם ובקרת כל הכלים והמתקנים שנועדו לשמש את העובדים בתהליך הבנייה.

5 דרכים לבחירת יועץ בטיחות בבנייה

יועץ בטיחות בבנייה בצפוןכל מנהל עבודה באתר בניה צריך למנות יועץ בטיחות כדי להקפיד על כל כללי הבטיחות בעבודה בגובה רב. אלה כמה דגשים לבחירת יועץ הבטיחות הנכון:

  • יועץ מורשה – כדי לעבוד בייעוץ בטיחות, על האדם לעבור הכשרה מיוחדת בתחום ולקבל אישור מטעם המפקח הראשי. במשרד הכלכלה ניתן לבדוק אם יש ליועץ בטיחות ספציפי אישור עבודה בתחומו. מעבר לכך, יועץ בטיחות הוא אדם בעל השכלה רחבה, ועליו להיות בעל תואר אקדמי בתחום הבנייה, ההנדסה או הטכנולוגיה.
  • יועץ שיודע מה הוא עושה – שמירה על כללי הבטיחות באתר הבנייה חשובה מאין כמותה, ולכן על כל יועץ בטיחות בבנייה להפגין ידע וכישורים רלוונטיים, כדי למנוע סכנות עתידיות האורבות לעובדים.
  • יחסי אנוש מעולים – מרבית עבודתו של היועץ כוללת העברת הדרכות לעובדים ומתן עצות. לפיכך, על היועץ לדבר כלפי העובדים "בגובה העיניים", להיות אדיב וייצוגי כדי לעודד אותם לשמור על חייהם במהלך העבודה.
  • יועץ ממוקד מטרה – על היועץ המקצועי להיות מומחה בתחום שעליו הוא ממונה. כך, אם מדובר באתר בנייה, היועץ צריך לעבור הכשרה מיוחדת שבה הוא רוכש ידע וכלים לגבי התנהגות נאותה באתרי בנייה.
  • להיות יסודי – חלק מעבודתו של יועץ בטיחות היא לדאוג לכך שכל פינות אתר הבנייה יהיו מאובטחות. מסיבה זו עליו לעבור ביסודיות על כל הכללים ולוודא שהעובדים משתמשים בכלים חדשים ותקינים.

עואד הנדסה – בנייה מקצועית

אם אתם מחפשים חברת בנייה איכותית ומקצועית כדי להקים בית ספר חדש או בית אבות, פנו לחברת עואד הנדסה. לחברה יש ניסיון של כ-35 שנה בתחום, וצוות העובדים שלה מיומן ונכון לתת פתרון לכל תקלה. מבין השירותים המוצעים, ניתן ליהנות משירותיו של יועץ בטיחות בבנייה, יועץ נגישות, מתכנן קונסטרוקציה או מהנדס אדריכלי

חזרה למעלה

השאירו פרטים

    קידום בגוגל קידום בגוגל