מדוע כה חשוב תכנון וייעוץ קונסטרוקציה ?

כאשר מתכננים מבנה חשוב מאוד לבצע תכנון נכון של השלד ושל המבנה עצמו. וגם כאשר מדובר על שיפוץ של מבנה קיים חשוב להקפיד על תכנון נכון. תהליך תכנון ובניית מבנה כרוך בקבלת אישורים רבים והתאמה לדרישות החוק בהיבטי בטיחות, נגישות ועוד. בכדי לוודא שהמבנה שעתיד להיבנות עומד בכל דרישות הבטיחות ועונה על כל הצרכים בבניית השלד, הרי שחשוב מאוד לשכור שירותי תכנון וייעוץ קונסטרוקציה.

מה זה בדיוק קונסטרוקציה

כאשר מדברים על תכנון וייעוץ קונסטרוקציה הכוונה היא לתכנון נכון והגשת החומרים המתאימים על מנת לקבל אישורים להתאמת המבנה לדרישות שונות בהיבטי בטיחות, רעידות אדמה ועוד. ישנו דגש על התאמת השלד לדרישות השונות וחשוב לשכור שירות של איש מקצוע ספציפי על מנת לוודא שהמבנה בתכנון שלו עומד בכל הדרישות, וגם לפקח על הבנייה עצמה שהיא מתבצעת בהתאם לתכנון. במקביל יש להגיש לרשויות בקשות לקבלת היתרים ואישורים שונים, ואת כל זה יבצע עבורכם איש מקצוע מתחום התכנון וייעוץ קונסטרוקציה.

תחומי אחריות

עיקר הדגש בתפקידו של  קונסטרוקטור הוא בכל הקשור לבניית השלד, בטון ופלדה. חשוב לבצע נכון את תכנון ומיקום יסודות הפלדה של המבנה. כאשר מדובר על שיפוץ של מבנה חשוב מאוד לבצע את השיפוץ כך שלא יקרסו חלילה קירות או עמודים של המבנה עצמו. וכדי לוודא שהכל מתוכנן ומבוצע כמו שצריך הרי שכאן נכנס תפקידו של איש המקצוע בתחום תכנון וייעוץ קונסטרוקציה. זאת לצד הגשת בקשות לקבלת האישורים הנדרשים ולפקח בשטח עצמו שכל היבטי הבנייה או השיפוץ הרלוונטיים לתחום הקונסטרוקציה מתבצעים כהלכה.

כיצד נבחר יועץ

על מנת לוודא שאתם בידיים טובות בכל הקשור לקבלת שירותי תכנון וייעוץ קונסטרוקציה הרי שמומלץ לפנות לחברה מקצועית בתחום תכנון מבנים. יש לוודא כי החברה אכן רשומה בפנקס הקבלנים כקבלן רשום. תקבלו בחברת כזו שירותים מגוונים כמו תכנון וביצוע של פרויקטים, פיקוח, תכנון וייעוץ קונסטרוקציה, ייעוץ בטיחות ונגישות. חשוב לשכור שירותיו של יועץ בעל רמה מקצועית והנדסית גבוהה ביותר, על מנת להשיג תוצאות ואישורים נדרשים.

חזרה למעלה

השאירו פרטים

    קידום בגוגל קידום בגוגל