הכל אודות יועץ בטיחות אש בצפון

לכל בית עסק, ארגון או מפעל בצפון הארץ הדרוש עבורם יועץ בטיחות באש – חשוב לבחור ביועץ מקצועי ואמין. ישנם פרטים חשובים שחשוב מאוד להכיר ולהקפיד עליהם בנושאי בטיחות ואש, והנה הם כאן לפניכם.

מה כולל הייעוץ

יועץ בטיחות אש בצפון יסייע לכם במכלול האלמנטים הדרושים בנושא בטיחות באש ביחס למבנה, לשוהים בו ולסביבה עצמה. הייעוץ כולל בדיקת התוכנית האדריכלית והנחיות לאדריכל לגבי דרישות כיבוי, הגשת תוכנית בטיחות באש לרשויות הכיבוי, סיוע בתהליך ההגשה והגשות חוזרות ככל שיש צורך, תיאומים מול האדריכל והעברה למכון העתקות.

מה חשוב לדעת

כאשר בוחרים יועץ בטיחות מול אש בצפון חשוב מאוד לוודא כי ליועץ שבחרתם ישנה היכרות מספקת בעל הקשור לתהליך ההגשה לרשויות הכיבוי. הגשת תוכנית הבטיחות היא חשובה מאוד, דורשת הבנה מקצועית רבה, היכרות עם המבנה ודרישות החוק. ככל שליועץ הבטיחות ישנה היכרות עם צוותי הכיבוי בצפון הארץ, ועם אופן הפעולה שלהם כך הוא יסייע לכם יותר בכל הקשור להכנת התוכנית להגשה, לשיפורים אם יידרשו בתוכנית, טיפול בהתנגדויות לתוכנית ועוד. מדובר בליווי מקצועי ובתהליך שלם שיש לבצעו בצורה מקצועית ויסודית שכוללת הקפדה והיכרות עם פרטים קטנים וחשובים בתחום האש והבטיחות.

ליווי מקצועי

יועץ בטיחות באש בצפון ילווה אתכם בתכנון מערך הבטיחות, רישוי לעסקים, תכנון שלבי בנייה של רבי קומות, לבתים פרטיים ועוד. השירות כולל טיפול מקצועי מול שירותי הכבאות וההצלה בכדי לקבל רשיון עסק ואת כל ההיתרים הדרושים כמו למשל היתר בנייה או אישור אכלוס טופס 4. השירות מתאים למבנים מסחריים, תמ"א 38, תכנון מערך בטיחות מפעלי, התאמה לדרישות הכיבוי ועוד. גם כאשר מדובר על תוספות בנייה ישנה חשיבות גבוהה מאוד לשירותיו של יועץ בטיחות נגד אש בצפון. ישנם גם פרויקטים המשלבים רבי קומות עם מרכז מסחרי ובהם דרושה הבנה והקפדה על נהלי בטיחות באש.

יועץ בטיחות נגד אש בצפון הוא חשוב ביותר עבורכם – ותוכלו לפנות לחברה המתמחה בתכנון מבנים וייעוץ בטיחות, על מנת ליהנות מייעוץ ושירות מקצועיים בתחום הבטיחות באש.  

חזרה למעלה

השאירו פרטים

    קידום בגוגל קידום בגוגל