איך יעזור לכם יועץ נגישות מוסמך ?

כאשר אתם רוצים להקים עסק פיזי, או להפוך מבנה קיים למבנה לטובת עסק, הרי שיש לקבל אישור מהרשות המקומית הנקרא אישור נגישות. מדובר באישור הניתן לבית עסק אשר עומד בתנאים שונים שנקבעו בחוק, על מנת להתאים את בית העסק מבחינה פיזית ואופרטיבית עבור אוכלוסייה בעלת צרכי נגישות מיוחדים. יועץ מוסמך לנגישות הוא הכתובת עבורכם על מנת לבצע את כל זאת בצורה הנכונה ולפי דרישות החוק.

בהתאמה לסוג הפרויקט

כאשר מזמינים יועץ נגישות מוסמך יש לתת את הדעת לכמה היבטים. אחד ההיבטים החשובים הוא סוג העסק או הפרויקט וגודלו. במידה ומדובר במבנה העתיד להיבנות לטובת העסק הרי שיש לקבל אישורי נגישות מהעירייה. על מנת לקבל אישור כזה יש להגיש טפסים ומסמכים שונים, ויש להסתייע בשירות של יועץ מוסמך לנגישות שימקסם את הסיכויים שלכם לקבלת ההיתרים הנדרשים בהקשר זה. נציין כי ישנה חשיבות לביצוע של התאמות פיזיות, אבזור ואלמנטים נוספים על מנת להתאים כל מבנה לצרכי הנגישות הספציפיים הדרושים עבורו. יש להזמין חוות דעת שעל בסיסה מבצעים את התכנון ואת השינויים הדרושים בהיבט הנגישות. על מנת לקבל רשיון לעסק וטופס 4 יש להגיש בקשה לקבל אישורי נגישות.

למבנה קיים

כאשר מדובר על מבנה שכבר קיים (ולא על קבלת היתר בנייה לטובת מבנה עתידי) הרי שבמקרה זה יש לבצע שינויים והתאמות ולקבל היתר מהרשויות להנגשת העסק. על מנת לדעת אילו שינויים יש לבצע, כיצד לבצעם, על מה חשוב להקפיד ועוד – יש לפנות לקבלת ייעוץ מקצועי ע"י יועץ מוסמך לנגישות.

חסכון בעלויות

התאמת המבנה לצרכי נגישות כרוכה ברוב המקרים בהשקעה כספית לא מבוטלת. גם כאן אנחנו רוצים שלא להוציא כספים מיותרים ולבצע את מה שנדרש. מאוד חשוב לדעת אילו אנשי מקצוע מתאימים עבורכם להתאמה לצרכי נגישות, אילו בדיקות יש לבצע בשטח מבחינה תכנונית והנדסית ועוד. ולצורך כל אלו יש לפנות אל יועץ מוסמך לנגישות שיגיע לשטח, יקרא את התוכניות, יבין את צרכי העסק ויתכלל את כל אלו להמלצות ויישום התאמות נגישות.  

חזרה למעלה

השאירו פרטים

    קידום בגוגל קידום בגוגל