יועץ בטיחות אש

עסקים ומבנים שונים זקוקים לאישורי בטיחות מטעם גורמי מקצוע שונים, אלו צריכים לאשר את עובדת היות העסק או המבנה האחר עומדים בתקני החוק לבטיחות, מבחינת ההנדסה של המבנה למשל, וגם מבחינת בטיחות אש. יועץ בטיחות אש הוא איש המקצוע שמבנה זקוק לו כדי לקבל את כל האישורים ולעמוד בדוחות ובתקני שירותי כיבוי האש האזוריים בשם החוק. תפקידו של יועץ בטיחות אש מתחיל עוד משלב התכנון של המבנה במקביל לאדריכל ולקבלן, ומלווה את המבנה לאורך שנים כאשר מדי תקופה יהיו הוראות שונות על פי חוק לחידוש רשיונות, בדיקות והנחית צוות למקרי חירום. עואד הנדסה רב תחומית עוסק כבר שנים ארוכות בבטיחות מבנים וקונסטרוקציות ובכללם יועץ בטיחות אש למבנים שונים ומורכבים, ומעניק שירותים מקיפים כולל כל האישורים הדרושים למבנה על פי גודלו ושאר הפרמטרים הרלוונטיים לדרישות החוק.

מהם תחומי הפעילות של יועץ בטיחות אש

יועץ בטיחות אש מעניק באופן כללי שירותים רבים ומגוונים. כל עסק על פי מטרתו, גודלו של המבנה בו הוא ממוקם והפעילות המתבצעת בו, חייבים על פי חוק בהתמגנות ואמצעי בטיחות מותקנים בשטח, בדיקות תקופתיות לתקינותם של אמצעי הבטיחות הללו, התנסות ותרגול תפעול של כל אלו במצבי חירום, ועוד. במידה ומדובר במבנים בהם פועלים מתקנים בעלי סיכון מוגבר כמו תנורי מסעדות למשל המהווים מקור חום ואש גלויה יהיו התקנות מחמירות יותר ממבנים בהם פועלים אנשים או מכשור שאין בו סיכון כזה. מבנים בהם מסתובבת מסה אנושית גדולה כמו מלונות, אטרקציות, מוסדות ועוד, גם כאן הדרישות יהיו מחמירות יותר כדי להגן על הציבור הרחב, כל זאת ידע לומר יועץ בטיחות אש באופן פרטני ומדויק עבור המבנה הספציפי, והוא יוסיף וילווה אותו הלאה לאור המידע.

יועץ בטיחות אש מומלץ

יועץ בטיחות אש מומלץ הוא כזה שמעניק את כל השירות והיעוץ ומוסמך לתת את כל האישורים הרלוונטיים, חשוב לוודא זאת לפני שסוגרים את העסקה, משום שלחלק את העבודה מול שני נותני שירות יהיה מורכב מאד ומיותר. כדאי לשמוע המלצות לגבי יעילותו של היועץ בשטח, זמינות ואדיבות.

מחפשים יועץ בטיחות אש מקצועי? פנו אלינו וקבלו הצעת מחיר כוללת ומשתלמת ושירות עם ניסיון של שנים ואינספור המלצות.

 

חזרה למעלה

השאירו פרטים

    קידום בגוגל קידום בגוגל