גישור ובוררות מטעם בתי משפט

ענף הנדל"ן הישראלי הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, כאשר ניתן לראות בכל עיר ובכל יישוב פרויקטים מרשימים ומגוונים בתחום הבניה. בין אם מדובר בבניה ציבורית, בניית בתים פרטיים, מבני מגורים, שטחי מסחר ועסקי או שמא מדובר בפרויקטים מסוגים אחרים – על מנת למנוע או לפתור מחלוקת הנדסית ניתן להתייעל ולפנות למשרדנו, "עואד הנדסה", לצורך גישור/ בוררות מטעם בתי משפט. צוות המומחים של המשרד "עואד הנדסה" מחזיק בהכשרה וכישרונות מתאימים, וישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובקשה.

 

לספק חוות דעת מקצועית במסגרת הליך הגישור והבוררות

כאמור, ענף הבניה בארץ מתפתח רבות בשנים האחרונות – כאשר ניתן להביט סביב ולראות את שלל הפרויקטים שהולכים וקורמים עור וגידים. בין אם מדובר בבניה ציבורית, בתים פרטיים, בנייני מגורים, מבני תעשייה או שמא מדובר בשטחי מסחר – יש לבנות אותם במקצועיות הדרושה, ובהתאם לנהלים המחמירים ביותר. כך, ניתן יהיה למנוע את הופעתם של ליקויי בנייה.

במקביל לכך, ובמקרים בהם מתגלים ליקויים במבנים השונים, יתחיל הליך הגישור והבוררות מטעם בית המשפט. לאורכו של הליך חשוב זה, יעלה הצורך לפנות אל מומחים בתחום הבניה, ההנדסה והאדריכלות. מומחים אלו יסייעו רבות, ויעבירו חוות דעת מקצועית ויסודית המעידה על מצב הבניה הנתון. במילים אחרות, ובכדי לצמצם ככל הניתן מצב בו מתקבלות פרשנויות שונות וסותרות, בזכות חברת "עואד הנדסה" יתקבל מענה מוקפד ואחיד המשקף תמונה מדויקת. בהתאם לחוות הדעת, ניתן יהיה לקדם את הליך הבוררות – ולפעול בהתאם.

גישור ובוררות מטעם בתי משפט

מענה הנדסי מתקדם וחסר פשרות

חברת "עואד הנדסה", הפועלת החל משנת 1980, מספקת מגוון שירותים בתחום תכנון אדריכלי, תכנון קונסטרוקציה, ייעוץ בטיחות, ייעוץ נגישות והכנת תכניות תב"ע. שירותים אלו מתבצעים במומחיות רבה, בדיוק מרבי וביסודיות – כאשר צוות עובדי החברה פועל בהתאם לחוקים ולנהלים. לצד מענה מתקדם זה, החברה מספקת גם חוות דעת מקצועית במסגרת הליכי גישור ובוררות מטעם בית המשפט. בנוסף, חשוב לציין כי הבעלים והמנכ"ל של החברה, מחמוד עואד, הוא אדריכל, מהנדס מבנים ומהנדס בטיחות רשום. כמו כן, הוא מוסמך למדעים בהנדסה אזרחית, מוסמך בארכיטקטורה ובעל תואר מגיסטר בהנדסת בטיחות וניהול. כמו כן, הוא משמש כמגשר ובורר מוסמך מטעם בתי משפט.

 

חזרה למעלה

השאירו פרטים

    קידום בגוגל קידום בגוגל