יצירת סטנדרט בטיחות ברמה גבוהה

כל פרויקט בנייה בעולם ההנדסה האזרחית, הוא פרויקט שנוגע בחיים של כולנו ויכול להשפיע על האופן שבו אנחנו מנהלים את שגרת היום-יום כחברה. לכן, החשיבות שביצירת סטנדרט בטיחות גבוה מאוד, בפרויקטים פרטיים וציבוריים היא חשיבות מכרעת. האחריות ליצירת סטנדרט בטיחות בכל פרויקט שאותו אתם מנהלים מופקדת בידיו של מהנדס בטיחות שמלווה את העבודות לאורך כל שלבי הדרך ומבטיח שהן מתבצעות ללא כשלים ותוך שמירה על עבודה בדיוק על פי תוכניות העבודה. הזמנת מהנדס בטיחות לאתר הבנייה שלכם היא הסיבה שבגללה אתם רוצים לפנות לצוות המקצועי של חברת עואד הנדסה, שיכולים להציע לכם שנים רבות של ניסיון, ומיומנות בתחום עיסוק מקצועי מורכב.

האחריות של מהנדס בטיחות – איך זה נראה מקרוב?

תפקידו של מהנדס בטיחות באתר בניה, הוא להסתכל על תוכניות העבודה ולנסות לזהות כשלים ואתגרים פוטנציאליים על בסיס ניתוח איכותי וכמותי של רמות הסכנה המשתנות. למשל, בפרויקט לבניית גשרים צריך לוודא שהגשר יציב ללא משקל נוסף, וגם לבצע בדיקות בטיחות ויציבות לגשר בתנאי מזג אוויר, עומס והתנגדות שונים. את הבדיקות מבצע המהנדס בצורה שיטתית, עם כלים מסוימים ועל בסיס טכניקות בדיקה שהוכיחו את עצמן בעבר. האישור של מהנדס הבטיחות הוא חלק משורה ארוכה של אישורים טכניים שצריך לקבל כדי לסיים את העבודות ולהתחיל לעשות שימוש במשאבים הנדסיים מסוגים שונים, שבהם הושקע עמל רב של עבודה ושל תכנון.

בטיחות היא לא משחק ילדים באתרי בנייה מורכבים

יצירת סטנדרט בטיחות היא האתגר החשוב ביותר של עולם ההנדסה בשנים האחרונות. לאור העובדה שיש ביקוש ליצירת קצב גידול מהיר בפרויקטים הנדסיים, חוות דעתו של גורם חיצוני שמבצע בדיקות בטיחות יכולה ממש להכריע את גורלו של הפרויקט כולו. מהנדס הבטיחות צריך לפעול ללא לאות על מנת להביע ביקורת אבל גם לנסות לתקן בעיות בשטח, כדי לאפשר לאנשי הפרוייקט להצליח להגשים את כל המטרות שלהם. זוהי לא משימה קלה, ולכן כדאי לפנות לעזרתו של הצוות של חברת עואד הנדסה, כדי לקבל את הייעוץ המתאים ביותר לפרויקט שלכם.

חזרה למעלה

השאירו פרטים

    קידום בגוגל קידום בגוגל