הסוד הוא ביסודות

אם יש אלמנט אחד בעולם הבנייה והקונסטרוקציה שחייבים לתת עליו את הדעת, בשביל להבטיח תנאי חיים טובים יותר על אזרחים במדינת ישראל, הוא ההקמה של תשתיות מבנה חזקות ואיתנות. שילוב כוחות בין כל האנשים שאחראים על תוכניות העבודה, ובראשם מהנדס קונסטרוקטור ואדריכל, יוצר את תכניות העבודה הראשוניות, אבל מכאן צריך להפוך את התוכניות למציאות. הראשון שנחלץ למשימה הוא כמובן מהנדס קונסטרוקטור אשר תפקידו הוא להקים את היסודות של המבנה בצורה איתנה, יציבה ובטיחותית. אבל מה הוא בדיוק תפקידו של מהנדס קונסטרוקטור בבנייה של הבית שלכם? הצוות של חברת עואד הנדסה כאן כדי לתת תשובות.

מה הוא תפקידו של קונסטרוקטור באתר הבנייה?

מהנדס קונסטרוקטור, הוא האדם שמכיר בצורה הכי עמוקה שיש את יסודות המבנה. הקמת יסודות היא משימה שמשלבת בין הכרות עם תוואי השטח באתר הבנייה. יכולת לבחור חומרי גלם חזקים ועמידים לעבודה. ויכולת לעבוד על פי תוכניות ההקמה של המבנה, אבל במקביל גם לבצע שינויים כדי לשמור על תהליך עבודה מקצועי. כלומר, המהנדס אומנם עובד על-פי התוכניות. אבל אם יש איזו שהיא בעיה לאורך הדרך, למשל אדמה לא יציבה, המהנדס רשאי לבצע שינויים בתוכניות או בתהליך העבודה כדי להבטיח שיסודות המבנה יהיו יציבים ואיתנים ושהם יתאימו בדיוק למשקל התשתיות האחרות שצריך לשאת שלד המבנה, לאורך שנות חיים ארוכות, בצורה יציבה ובטוחה.

ניהול תקין של תהליך ההקמה של יסודות המבנה

היציבות של מבנה רב קומות היא לא עניין של מה בכך והיא תלויה רבות בתהליך התכנון של המבנה. אבל באותה מידה גם באופן שבו תוכניות העבודה באות לידי ביטוי בפועל. ניהול תהליך בנייה תקין זהו תחום האחריות המרכזי של מהנדס קונסטרוקטור. לצד יצירת פיקוח ועבודה בשיתוף פעולה עם כל שאר הגורמים שמנהלים את אתר הבנייה. ההתמחות של הצוות המקצועי של חברת עואד הנדסה היא ביצירת התנאים המקצועיים המתאימים ביותר להקמה של נכסים, על בסיס שנות ניסיון רבות ועבודה עם צוותים מיומנים בתחום הקונסטרוקציה המצליחים לייצר מבנים עמידים ובטוחים.

חזרה למעלה

השאירו פרטים

    קידום בגוגל קידום בגוגל