דאגו שהעסק שלכם תואם לכלל האוכלוסייה

המודעות לצרכיהם של אנשים בעלי צרכים מיוחדים, היא תולדה של תהליכים חברתיים שהתרחשו בשנים האחרונות במדינת ישראל, אבל גם התמיכה והעידוד של מוסדות הממשלה בשורה ארוכה של חוקים מתחילת שנות ה-2000. אחד מהחוקים החשובים, שמגדיר מהי נגישות, גם קובע כי יש צורך לקבל ייעוץ מקצועי של יועץ נגישות, על מנת להבטיח מקומות ציבוריים עומדים בסטנדרט המתאים על מנת לייצר נגישות ברורה לכל הציבור. היום יותר מאי פעם, יועץ נגישות הוא איש מקצוע מומחה שמגיע לתת את דעתו, אבל גם מסתכל בצורה ביקורתית על תהליכי העבודה בהקמה של נכסים חדשים, והכל כדי לייצר חוויה חיים ואיכות חיים משופרת לאנשים המתמודדים עם מוגבלויות פיזיות, קוגניטיביות, והתנהגותיות.

יועץ נגישות לעסקים קטנים – מבטיח שאתם עומדים בכל תנאי החוק

יועץ נגישות הוא אומנם איש מקצוע בעולם ההנדסה, אבל בעסק הקטן שלכם, הוא יכול לייצר חוויית קנייה הרבה יותר טובה לאנשים שמתניידים ממקום למקום על כיסא גלגלים למשל. שינויים קטנים בתוכניות העבודה להקמה של בית עסק יוצרים תנאים נגישות הרבה יותר טובים, וכתוצאה מכך משפרים את התגובה שלכם לדרישה החוקית לייצר נגישות. הדוגמה הטובה ביותר שניתן לציין, היא התקנה של מערכת רמפות להרמה של כיסאות גלגלים, במקרה שבו בעסק שלכם יש רק מדרגות. התקנה פשוטה של מערכת אחת, מאפשרת לכל אדם עם מוגבלות פיזית להיכנס לעסק, בצורה מתאימה ובטיחותית גם לכל שאר הלקוחות, בהנחה שביצעתם את תהליך ההתאמה כשורה.

אחריות חוקית, אבל גם חובה חברתית חשובה

העבודה של יועץ נגישות אומנם נובעת מתוך הדרישה לייצר איכות חיים לאנשים עם מוגבלויות, שהיא לעצמה דרישה טכנית והנדסית. אבל היא גם הסטנדרט החברתי שאתם רוצים לייצר בעסק שלכם. הנגישות היא מפתח ללמעלה מרבע מהאוכלוסייה בישראל, והיא יכולה לייצר לכם בית עסק שמקבל בזרועות פתוחות את כולם. בדיוק מהסיבה הזו אתם רוצים לפנות לעזרת איאד עואד מחברת עואד הנדסה, ולמצוא את הדרכים לייצר נגישות אמיתית, בחשיבה הנדסית איכותית, על בסיס שנות ניסיון רבות בעולם ההנדסה והבנייה.

חזרה למעלה

השאירו פרטים

    קידום בגוגל קידום בגוגל